close
تبلیغات در اینترنت
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاری

امروز و ساعت دقیقه می باشد.

جستجوگر پیشرفته سایت



 

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

بانکداری مبتنی بر موبایل هم به عنوان یک تکنولوژی نوین در صنعت موبایل فضای وسیعی را برای رشد دارد و این موضوع لزوم مطالعه و شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش این خدمات را نشان می دهد

دانلود بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

همراه بانک
بانکداری الکترونیک
بازاریابی رابطه مند
مدل پذیرش تکنولوژی
دانلود مقالات رشته مدیریت
پذیرش همراه بانک توسط مشتریان
سیستم همکاری در فروش فایل
همکاری در فروش فایل
فروش فایل
فروشگاه فایل
دانلود مقالات مدیریت
دسته بندی دکترا
فرمت فایل doc
حجم فایل 62 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 23

دانلود مقاله رشته مدیریت

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند 

 (مورد مطالعه: شعب بانك کشاورزی شهر شیراز)
 
چکیده 
بانکداری مبتنی بر موبایل هم به عنوان یک تکنولوژی نوین در صنعت موبایل فضای وسیعی را برای رشد دارد. و این موضوع لزوم مطالعه و شناسایی عوامل مؤثر بر پذیرش این خدمات را نشان می دهد. در این تحقیق مدل پذیرش تکنولوژی که با استفاده از مؤلفه های بازاریابی رابطه مند بسط داده شده، برای شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر شکل گیری تصمیم و رفتار مشتریان بانک کشاورزی در پذیرش و استفاده از همراه بانک مورد استفاده قرار گرفته است. متغیرهای مستقل در این تحقیق عبارتند از: میزان آشنایی با بانکداری الکترونیک، احساس سهولت کاربری، احساس کاربردی بودن، رضایت مشتری و اعتماد مشتری.
 
جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مشتریان بانک کشاورزی در سطح شهر شیراز می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای، نمونه ای متشکل از  400نفر از مشتریان بانک کشاورزی مورد بررسی قرار گرفتند که در نهایت داده های 379 پرسشنامه مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تحلیل عاملی مؤید برازش مناسب مدل و مطابقت عوامل استخراج شده با سؤالات طراحی شده در مدل تحقیق بودند. در سطح معادلات ساختاری نیز نتایج استفاده از روش های تحلیل مسیر، فرضیه های تحقیق را تأیید می نماید. نتایج  نشان می دهد متغیر احساس سهولت کاربری با23/0 = β، بیشترین میزان تأثیر را بر پذیرش داشته و متغیرهای بعدی به ترتیب رضایت مشتری، احساس کاربردی بودن، اعتماد مشتری و میزان آشنایی با خدمات بانکداری الکترونیک بوده اند. 
 
 
کلید واژگان:

همراه بانک

بانکداری الکترونیک

بازاریابی رابطه مند

مدل پذیرش تکنولوژی

 
 
1.  مقدمه
بانكداری مبتنی بر موبایل یكی از جدیدترین دستاوردهای عرصه فناوری در صنعت بانكداری به‌شمار می‌رود و مزایای زیادی برای بانك‌ها و مشتریان ‌آن‌ها فراهم نموده است. باقی ماندن در فضای رقابتی، كاهش هزینه، امكان فعالیت‌های ارتباطی گسترده‌تر، صرفه‌جویی در زمان و هزینه، امكان دسترسی آسانتر و در عین حال سرعت بالاتر ارائه خدمات را می‌توان مزایایی دانست كه بانكداری مبتنی بر موبایل برای مشتریان بانك‌ها به‌ ارمغان آورده است. 
 
از این رو علاقه‌مندی مدیران بانكی به دانستن این موضوع كه چه فاكتورها و عواملی باعث افزایش استفاده از خدماتی نظیر بانكداری مبتنی بر موبایل توسط مشتریانشان می‌شود قابل توجیه است و شناسایی عوامل تأثیرگذار بر پذیرش و استفاده از این خدمات، امكان برنامه‌ریزی مناسب‌تر جهت تسریع افزایش كاربران خدمات بانكداری مبتنی بر موبایل و بهره‌مندی سریع‌تر از مزایای این پدیده جدید را برای بانك‌ها و نیز كاربران این خدمات فراهم می‌آورد. استفاده فراگیر مردم از تلفن همراه برای بانك‌ها فرصتی را فراهم می‌كند تا با ارائه یكی از خدمات بانكداری الكترونیك بتوانند ضمن ارائه خدمتی جدید و در راستای نیازهای مشتریان و كاستن مشكلات ناشی از بانكداری سنتی، در یك فضای رقابتی مشتریان بالقوه را جذب كرده و در نتیجه بر سودآوری خود بیافزایند. 
 
 
 
فهرست مطالب
بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند1
چکیده3
کلید وا|ژگان:3
همراه بانک ، مدل پذیرش تکنولوژی، بانکداری، پذیرش، بازاریابی رابطهمند.3
1.  مقدمه4
2.  ادبیات تحقیق5
2-1.بانکداری الکترونیک5

2-3.  مزایای بانكداری مبتنی بر تلفن همراه6

2-4. مروری بر تئوریهای پذیرش7
تئوری اقدام مستدل8
تئوری رفتار سنجیده 9
3. پیشینه تحقیق10
مطالعات داخل کشور10
مطالعات خارج کشور11
4. مدل مفهومی تحقیق13
5. روش تحقیق15
منابع22
 
 
 
 
 

دانلود بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش همراه بانک توسط مشتریان با استفاده از مدل‌‌های پذیرش تكنولوژی و بازاریابی رابطه مند

سه شنبه 05 آبان 1394 ساعت: 12:20
مطالب تصادفی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


تبلیغات

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 7

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 299
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,412
بازدید هفته بازدید هفته : 5,494
بازدید ماه بازدید ماه : 38,338
بازدید سال بازدید سال : 160,873
بازدید کلی بازدید کلی : 1,244,316

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.196.47.145
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود