close
تبلیغات در اینترنت
پژوهش كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

امروز و ساعت دقیقه می باشد.

جستجوگر پیشرفته سایت



 

پژوهش كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

پروژه های پایانی پایان نامه كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

دانلود پایان نامه كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

دانلود پایان نامه  گرایش های رشته مدیریت در کارشناسی 
خرید مقالات،پایان نامه ها و پروژه های پایانی گرایش های رشته مدیریت در کارشناسی 
پایان نامه کارشناسی  رشته مدیریت
پایان نامه کارشناسی مدیریت
پایان نامه لیسانس رشته مدیریت
پایان نامه و پروژه پایانی  كارشناسی رشته مدیریت صنعتی با عنوان تجارت الكترونیك
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 48 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86

پروژه های پایانی پایان نامه كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

تجارت الكترونیك

تجارت الكترونیك عبارت است از مبادله اطلاعات تجاری بدون استفاده ازكاغذ است كه در آن نوآوریها مانند مبادله الكترونیكی داده ها- پست الكترونیك وسایر فن آوریهای مبتنی بر شبكه به كاربرده می شود. تجارت الكترونیكنه تنها عملیاتی را كه در انجام معاملات به طور دستی و با استفاده از كاغذ صورت میگیرد به حالت خود كار در می آورد. بلكه سازمان ها را یاری می كند كه به یك محیط كاملا الكترونیك قدم بردارند و شیوه های كار خود را تغییر دهند.

در ظرف  چند سال اخیر سازمانهای استفاده از تجارت الكترونیك را از اینترنت شروع كرده اند. اینترنت از لحاظ دیگری موجب پیشرفت تجارت الكترونیك شده است.

مبادله الكترونیكی داده ها

از مبادله الكترونیكی داده ها می توان برای مخابره الكترونیكی واسناد مانند سفارشات خرید- فاكتور- اعلامیه حمل تایید وصول كالا و سایر مكاتبات استاندارد بازرگانی بین طرفین تجاری استفاده نمود.مبادله الكترونیكی داده ها شیوه ای است كه معاملات وپیامهای كاغذی می نماید اما این امر به مراتب یك جایگزین ساده است.مبادله الكترونیكی ابزاری است كه روش انجام كارها را تازه به فرایندهای درون سازمانی راامكان پذیر می سازد به نحوی كه این فرایندها و فعالیتها مورد بررسی بازنگری و طراحی مجدد قرار گیرد و درچارچوب روشهایی كه تحت عنوان بازسازی شیوه های كاری، شناخته شده اند.بازسازی و نوآفرینی شوند هنگامیكه كه داده ها وارد سیستم رایانه ای خریدار شده و به صورت الكترونیكی ارسال می شود عین همان داده ها بدون نیاز به كلید زدن یا ورودمجدد، وارد رایانه فروشنده نیز می گردد. این فرایند را معمولا مبادله الكترونیكی داده ها به صورت كاربرد به كاربرد می نامند.

 

مبادله الكترونیكی داده ها را میتوان با برنامه های كاربردی كاملا تلفیق نمود این فرایند جریان سیستم داده ها بین طرفهای بازرگانی و همچنین كاربرد داده ها جهت مقاصد درون سازمانی در هر یك از طرفهای تجاری را میسر می كند در ارتباطات تجاری سنتی كه بر پایه كاغذ قرار داد.وارد نمودن مكرر یك رشته اطلاعات یكسان و واحد موجب بروز مشكلاتی می گردد ولی با استفاده از مبادله الكترونیكی این مشكلات به طور قابل ملاحظه ای كاهش می یابد. مشكلات بر پایه كاغذ عبارتند از:

1-صرف زمان بیشتر

2-دقت كمتر

3-هزینه بالای نیروی انسانی

4-افزایش ضریب اطمینان

 

در تجارت الكترونیك برای اسناد تجاری مانند استعلام قیمت، سفارش خرید، اصلاحیه سفارش خرید ،بارنامه ، فاكتور ومدارك نظیر آنها قالبهای پیام الكترونیكی تهیه شده است. این مجموعه های الكترونیكی رایانه واقع در یك سازمان، سازمان را تا در می سازد كه بدون تهیه و اسناد مدارك كاغذی با رایانه واقع در یك سازمان دیگر ارتباط برقرار نماید. بنابراین تلاشهای كه به وسیله انسان برای خواندن طبقه بندی وحمل فیزیكی اینگونه اسناد صرف می گردد حذف شود.

 

 

فهرست عناوین:

 

مقدمه تاریخچه

مقدمه

مبادله الكترونیكی داده ها

فوائد مبادله داده ها

اجرای مبادله داده ها

انجام تداركات از طریق اینترنت

مزایای تجارت الكترونیك از دیدگاه دولت

مزایای تجارت الكترونیك از دیدگاه فروشندگان

مد فرایند تجارت الكترونیك

گردش كار در تجارت

تاثیر تجارت الكترونیك بر فرایند تولید ومدیریت تولید

دیدگاه دانشمندان از تجارت

چهارچوب های تجارت

 

فصل دوم: امنیت وپرداخت

كارت اعتباری

امنیت شبكه

خرید زیركانه با كارت اعتباری

روشهای دیگر پرداخت

معاملات امن اینترنتی

خواص معاملات امن اینترنتی

گامهای اصلی برای تبدیل به فروشنده اینترنتی

چالشهای پول نقد الكترونیكی

نتیجه گیری

فصل سوم:قانونی بودن

قانونی بودن تجارت الكترونیك

توافقات تجارت الكترونیك

حقوق بین المللی در تجارت الكترونیك

قرارداد

سندها در تجارت الكترونیك

6-قوانین در تجارت الكترونیك

نتیجه گیری

فصل چهارم :اینترنت وتجارت الكترونیك

تاریخچه تجارت الكترونیك واینترنت

سطوح تماس با اینترنت

دلایل بهره برداری از اینترنت در تجارت الكترونیك

طراحی پادگاه تجاری

ده فرمان برای طراحی سایتی كه مشتری را فراری می دهد

بازاریابی

انواع تكنولوژی تجارت الكترونیك

چرخه ژنریك تجارت

نتیجه گیری

دانلود پایان نامه كارشناسی مدیریت صنعتی (تجارت الكترونیك)

یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت: 11:20
مطالب تصادفی
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتی


تبلیغات

آمار


آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین افراد آنلاین : 4

آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز بازدید امروز : 1,017
بازدید دیروز بازدید دیروز : 1,111
بازدید هفته بازدید هفته : 2,371
بازدید ماه بازدید ماه : 2,371
بازدید سال بازدید سال : 2,371
بازدید کلی بازدید کلی : 991,922

اطلاعات شما اطلاعات شما
آِ ی پیآِ ی پی : 54.166.141.12
مرورگر مرورگر :
سیستم عامل سیستم عامل :

ورود کاربران

نام کاربری :
رمز عبور :

رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود